poniedziałek, 18 lipca 2016

Liebster Blog Award


Witam wszystkich w nieco innej, jak na mój blog notce :) Zostałam dawno temu nominowana przez Lazure z Lazurkowej Sztuki do LBA i zajęło mi wzięcie się za to, jak widać - zbyt długo. Chciałam też, właśnie dlatego, w tym miejscu przeprosić. 

Zapewne każdy wie, czym jest LBA, jeśli jednak nie, to: "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywania od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Bardzo serdecznie dziękuję za nominację <3 Przejdę jednak do pytań, by nikogo nie zanudzać :)


1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Pierwsze pytanie i mam problem, bo nigdy jakoś się nad tym specjalnie nie zastanawiałam. Chyba nie mam jakoś szczególnie lubianego. Oprócz psów i kotów znalazłoby się jeszcze kilka, ale nie umiem wybrać konkretnego, bo jest wiele uroczych i pięknych :)


2. Skąd wziął się twój nick?
Tutaj raczej nikogo nie zdziwię, jeśli powiem, że od mojego imienia :D


3. Co najbardziej lubisz jeść?
Jeśli chodzi o moją ulubioną potrawę, to są to gołąbki w sosie pomidorowym, kocham <3 Z przekąsek mniej zdrowych różne orzeszki prażone z solą.


4. Lubisz oglądać filmy animowane? Jeśli tak, to jaki jest twój ulubiony?
Uwielbiam filmy animowane, ale nie mam jednego konkretnego, który mogłabym wskazać jako mojego faworyta. Mogę wymienić dwa z bardziej przeze mnie lubianych, a są to "Strażnicy marzeń" i "Megamocny".


5. Ulubione słodycze?
Lody sezamowe :D


6. Ulubiony kolor?
Myślę, że czarny.

7. Masz konto na deviantart?
Nie, ale zastanawiam się nad założeniem :)


8. Lubisz grać w gry? Jeśli tak, to w jakie i jaka jest twoja ulubiona?
Lubię grać :) Moja ulubiona gra na PC, to Simsy (1-3, bo w 4 nie grałam, więc nie wiem). Mogłabym jeszcze wymieniać na PS, ale nie bardzo mi się chce. Tak, to jeszcze ostatnio zainstalowałam sobie na telefonie Grand Sphere i ciągle gram, a bierze coraz więcej miejsca i tak trochę już ostatnio nie chciała mi się włączyć, ale polecam :)


9. Czym się interesujesz?
To jest trochę trudne pytanie. Trochę ogólnikowo, ale interesuję się wszystkim, co mnie zaciekawi :D


10. Jakich języków się uczysz i czy je lubisz?
Uczę się angielskiego i niemieckiego. Z niemieckim nie mam większych problemów, może przez to, że przerabiamy prawie wszystko, co pamiętam jeszcze z podstawówki i gimnazjum, ale mogę powiedzieć, że lubię. Tak jak angielski, chociaż z angielskim miałam trudniej, bo uczyłam się dopiero od gimnazjum (i go wtedy nie lubiłam, chyba też trochę przez nauczycielkę) i teraz w technikum musiałam bardziej walczyć o oceny, ale zaczęłam czytać opowiadania po angielsku, które mi bardzo pomagają w szkole więcej rozumieć. Wolałam niemiecki, ale rozumiem z niego tyle, co uczyłam się na lekcjach, więc angielski się jednak bardziej przydaje, no i coraz lepiej się w nim czuję :) 

11. Jest jakiś język, którego chciałabyś się uczyć?
Kiedyś uczyłam się przez rok japońskiego na zajęciach w Centrum Kultury, ale później zrezygnowałam, heh. Myślę, że chciałabym się go uczyć, ale nie wiem, czy tak jak innych przedmiotów w szkole, bo bym się mogła szybko zrazić. Poza tym może włoski, koreański, hiszpański, francuski i łaciński?


Nie mam zielonego pojęcia, kogo mogłabym nominować, więc jednak nie nominuję nikogo. Jeszcze raz dziękuję i do następnego, pa! 

3 komentarze:

  1. Też uwielbiam czary :):)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, nie sądziłam, że odpowiesz, zapomniałam już jakie pytania zadałam xD Dziękuję, że odpowiedziałaś :)
    Załóż deva, nie zastanawiaj się, co Ci szkodzi ;)
    Zazdroszczę tego niemieckiego, ja się go uczyłam przez tyle lat, od podstawówki po studia, a dalej nic nie umiem xD Niby nigdy jakiś problemów nie miałam, ale wszystko wylatywało mi z głowy co się nauczyłam :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ciągle o tym zapominałam, aż w końcu usiadłam i zrobiłam :D
      Chyba założę tego deviantarta szybciej niż stronę na fb xP
      Ja mam tak z większością przedmiotów xD Uczę się, zdaję i zapominam, a potem się wolę na lekcjach nie odzywać, chyba że jestem czegoś na 100% pewna xD Wyjątkiem może być u mnie historia, na którą zawsze trzeba by umieć wszystko (a i tak nie umiem prawie nigdy i się modlę, żeby nie pytał). Ostatnio na sprawdzianie było pytanie, na które nie było odpowiedzi w książce, pan później powiedział, że mieliśmy to z nim na Woku w pierwszej klasie, także tego... xD

      Usuń