wtorek, 16 sierpnia 2016

Urodziny bloga!


Kiedy zakładałam bloga z pomocą i za namową siostry, nie spodziewałam się, że przetrwa on rok! Dla niektórych rok może zdawać się niewielką ilością czasu, ale dla mnie jest to wielki postęp.

Chciałam stworzyć miejsce dla siebie, gdzie mogłabym gromadzić sobie informacje, o tym co i kiedy kupiłam. Takie miejsce, w którym mogłabym pisać, co tylko chcę i jak chcę, bez żadnych narzuconych barier. Może ktoś będzie czytał?

I gdzieś tam, po drodze zebrała się spora (dla mnie) grupa ludzi, którzy tu zaglądają i jakby nie patrzeć, poświęcają czas na moje wypociny.

Chcę podziękować wszystkim, tym którzy tu wchodzą, czytają i co najważniejsze komentują! Mi napisanie komentarza zajmuje czasem całkiem sporo czasu, nim wymyślę, co chciałabym powiedzieć, jak to ubrać w słowa lub o co zapytać. Każdy z komentarzy, które się tu od Was pojawiły sprawiały (i  dalej sprawiają) mi przeogromną radość!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję! :D

Takie małe podsumowanko na koniec

Opublikowałam siedemnaście wpisów, wraz z tym będzie osiemnaście, co daje półtora notki na miesiąc. Jak na razie jestem zadowolona z tej liczby, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie większa ilość notek :D 

Łączna liczba wyświetleń to ponad 1700, co jakby przeliczyć na notki daje 100 wyświetleń na jedną, chociaż to na pewno nieprawda :D

Na blogu wraz z moimi odpowiedziami, jak dotąd ukazało się ponad 120 komentarzy! Jak tak teraz patrzę, to wow! Aż trudno mi uwierzyć *^*


14 komentarzy:

  1. Gratulacje 1szy urodzin.
    Szczęścia, zdrowia, pomyślności, miejsca na pułkach oraz jeszcze raz PIENIĘDZY

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i dalszego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się trzymać jak najdłużej :)

      Usuń
  3. Gratulacje, oby tak dalej ;D Ja dopiero przekroczyłam pół roku, ale na razie zapowiada się, że do roku przetrzymam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mi to jakoś szybko zleciało, Tobie też się na pewno uda :)

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do "Podaj Dalej Challenge" jak Ci się chce to zajrzyj do mnie po więcej szczegółów :P

      Usuń
  4. Gratuluję! Mój blog też niedawno skończył rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Och, wpadałam do Ciebie, ale jakimś cudem nie dodałam do obserwowanych i mi umknęło :( Także spóźnione, ale gratulacje również Tobie! :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Oby tak dalej! I żeby Twój blog przeżywał jeszcze niejedne urodziny :D
    PS. Te życzenia takie trochę spóźnione, ale dopiero w domu jestem i wreszcie mam neta... W każdym razie jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Postaram się przetrwać jak najdłużej :D

      Usuń
  6. Urocze rysunki! Gratulacje i oby tych lat jak najwięcej, masz fajną kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje urodzinek i tak dobrych statystyk. Niedawno trafilam na twojego bloga, ale będę tu częściej zaglądać.
    Zappraszam do mnie, dopiero rozkręcaam blloga:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń