środa, 14 września 2016

Podaj dalej challenge

Hej wszystkim! Długo mnie tu nie było i też nie za często tutaj ostatnio zaglądałam. Planowałam najpierw napisać notkę z podsumowania, bo praca nie była jeszcze gotowa, ale jak w końcu się zabrałam za pisanie, to wyskrobałam dwa zdania i obowiązki mnie wezwały i nic więcej nie zdołałam, a teraz po powrocie do szkoły próbuję zwalczyć wstręt do niej.

Nie przedłużając, wrócę do sensu notki :) Zostałam nominowana przez Lazure do wyzwania polegającego na narysowaniu OC osoby, która cię nominowała. Następnie rysuje się swoją postać i zaprasza się kolejne osoby do zabawy. Przyznam, że nie chciało mi się przedłużać czasu, w którym wstawię swoją część, (bo musiałabym jeszcze coś mojego narysować) dlatego też nie będzie mojej postaci i nie nominuję nikogo, chyba że ktoś bardzo chce, to odsyłam do poprzednich notek, gdzie możecie znaleźć moje OC (Tuuri).

Moim zadaniem było przedstawić poketrenerkę Dianę i dłubałam w niej dosyć długo, kiedy miałam chwilę wolnego. Nie umiałam się zdecydować, co dokładnie narysować i poprawiałam to milion razy. Całość jako tako mi się podoba (oprócz włosów, które zepsułam), ale ocenę zostawiam Wam. Ciekawostka: jest to najbardziej kolorowa strona z całego mojego szkicownika :D


To by było na tyle dzisiaj, mam nadzieję, że za niedługo znajdę czas na podsumowanie wakacji, bo już mnie boli, że to wszystko leży i czeka, aż się w końcu za to zabiorę. Do następnego, pa!

5 komentarzy:

  1. O rany, normalnie zaniemówiłam z wrażenia :D Wyszło Ci przebosko! ;U; Bardzo dziękuję! Widać, że się bardzo postarałaś, tło jest super, postać wyszła super, pokemony są super, no wszystko jest mega mega super! Moim zdaniem nie zepsułaś włosów :P Jeszcze raz wielkie dzięki! ;U;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, nie sądziłam, że będzie Ci się tak podobać *//.//* Bardzo się z tego powodu cieszę, aaaa :D

      Usuń
  2. Czemu mam wrażenie, że ona się przewraca XD Mysza, która się czepia zawsze i wszędzie :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w połowie drogi do upadku, każdy może sobie to zinterpretować jak chce :D (To pewnie przez to, że rysowane z głowy xP)

      Usuń