piątek, 29 kwietnia 2016

Rysunkowo #1

Witam wszystkich ponownie! Znowu mam poślizg, bo notkę chciałam wrzucić już wczoraj, a niestety do tego nie doszło :/ Mam ostatnio jakieś załamanie. Wcześniej nie chciało mi się robić sporo rzeczy, teraz praktycznie niczego. Jeszcze się ostatnio pochorowałam [*] 

Cieszę się, że ktoś chce oglądać te moje wypociny c: Rysunki wrzucać będę od najstarszego. 

Pierwszy z nich to znowu mój OCek Tuuri, tym razem jednak pokolorowany! Zdecydowałam się w końcu na kolory dla niego. Przez kolor włosów, jakiekolwiek ubranie, które mu rysuję będzie chyba raczej w bardziej stonowanych barwach, choć szczerze powiem, że nie zaszłam z nim tak daleko, żeby jakoś bardzo eksperymentować. Mam jednak problem z wybraniem dla niego koloru oczu. Jakieś pomysły? Poza tym posemaniacs.com jest pomocne, chociaż i tak nie umiem do końca uchwycić proporcji :/

Następna strona szkicownika jest zajęta przez - o dziwo - fanart. Kitsune, postać należąca do Kitsune Black, którą oglądam na youtube. Nie pytajcie, czasem nie mam co robić z życiem. Jej ogólny wygląd mi się nawet całkiem spodobał, aczkolwiek kolory mogą być przekłamane :D

Kolejny obrazek, na który marnowałam żelopis. Ta fala jest robiona złotym markerem, jakby co. Wiem, że na zdjęciu wygląda to na bardziej brązowy, ale nie umiałam nic na to poradzić.

Jak ktoś zajrzał na mój profil na google+, to mógł ujrzeć króliczkowego Renu w poniedziałek wielkanocny ze spóznionymi życzeniami. Zostawiłam go w formie szkicu, bo taki mi się podoba i nie chciałam go psuć poprawianiem.


Bawiłam się w sprawdzanie proporcji i stylów rysowania chibi. Tak więc wygląda to u mnie. Przy okazji możecie podejrzeć mój charakter pisma xP Akurat przy tym starałam się pisać tak, żeby dało się mnie rozczytać, hehehe :D

Znalazłam w piórniku tazosy z Pokemonów i nie potrafiłam się oprzeć urokowi jednego z nich. Niedokończony lineart, nawet podpisu z datą nie mam :T Kto rozpoznaje?

 To rysowałam z nudów i miało być to zupełnie co innego, ale wyszło, jak wyszło. Wiem, że palce są krzywe i te odblaski nie są tak, jak miały być.



Powyższe trzy strony zapełnione szybkimi szkicami mojej OC (Capucine Daquine) do uniwersum Miraculous. Jest jeszcze jakby nieskończona, ale nie chce mi się nad tym na razie myśleć. Pozy zaczerpnięte stąd i stąd.

To sobie rysowałam na PP. Koleżanka miała prezentację i całą godzinę nic, tylko się słucha, jak ją przedstawia, a ja i tak prawie nic z tego nie zapamiętuję, więc mam jakby godzinę wolną, heh...

Na sam koniec dziewczynka, która była pewnym eksperymentem, jeśli chodzi o mój styl rysowania. Próbowałam w taką bardziej zaokrągloną kreskę, nie wiem czy mi wyszło bardzo inaczej od innych moich rysunków...

To by było na tyle w tej notce. Za wszystkie błędy przepraszam, przez to przeziębienie jakoś trudniej mi się skupić. Następny tydzień mam cały wolny, więc pojawi się niedługo podsumowanie miesiąca. Nie wiem, czy uda mi się jeszcze dzisiaj, czy już przekroczę tę magiczną godzinę 0, ale spróbuję wrzucić z telefonu jeszcze jedną notkę. Do zobaczenia!

Przy pisaniu tego towarzyszył mi One Ok Rock (nie jadę na koncert, płaczę hardo ;^;), a szczególnie piosenka "Be the light"


7 komentarzy:

  1. Dragonair! Przepięknyy! Skończ! :D Tyle fajnych rysunków, wszystkie fajne :D Uważam, że powinnaś więcej rysunków kolorować, świietnie wyglądają w kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Jeden z Pokemonów, z którego byłam zadowolona, jak kiedyś go narysowałam :D Dziękuję! Postaram się więcej rysunków kolorować :) Myślę nad sprawieniem sobie jakichś nowych kredek, ale jeszcze nie zdecydowałam, które kupić >.<

      Usuń
  2. Heh, rysunki jak zawsze świetne. I zgadzam się z powyższą opinią: Twoje rysunki wyglądają jeszcze lepiej, gdy je pokolorujesz. Najbardziej podobał mi się fanart Kitsune. Rysowałaś go sama czy ze zdjęcia?
    Życzę weny i szybkiego powrotu do zdrowia! No i żebyś nadchodzące wolne wykorzystała jak najlepiej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Żeby powstał ten fanart musiałam sobie podglądać, jak Kitsune wygląda i wykorzystałam do tego ten rysunek jej właścicielki: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/12802868_242951856040694_6686502206752887050_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=ba7c3b0c152ab8d77eb94f2aae420e88&oe=57B52272 a jako że nie ma na nim do końca nóg, to musiałam przejrzeć filmik, na którym było to: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/12553097_220683788267501_3835834179232041923_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1ecda4f50c1464bd118c25efd34b858c&oe=57BBE677 Nie zauważyłam jednak, że na tym czarno-białym arcie ma ona inny miecz niż na filmiku (zorientowałam się po poprawieniu szkicu, jak jeszcze raz oglądałam żeby wiedzieć jakie ma kolory) i nie jest przez to pokolorowany xD Poza jest moja i rysowałam wszystko pod mój styl c:

      Usuń
  3. Widać, że masz dryg do mangi, bardzo ładne rysunki:) Też kiedyś rysowałam coś w tym stylu, ale nie tak profesjonalnie jak ty.
    Pozdrawiam, Klaudek

    www.sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Jeszcze daleka droga przede mną, ale mam nadzieję, że będę iść tylko do przodu (a wiem, że nie zawsze mi wychodzi xP).
      Również pozdrawiam :)

      Usuń