niedziela, 16 sierpnia 2015

Na początek

Witam wszystkich, którzy zawędrowali aż w to miejsce. Nazywam się Natalia, a to mój osobisty kącik mangowy. Nigdy nie sądziłam, że to zrobię, ale stało się. Jest to mój pierwszy blog i mam nadzieję, że uda mi się go prowadzić w miarę sprawnie.

W miejscu tym ukazywać się będą notki na temat mojej kolekcji mang i gadżetów związanych z Japonią.
Chciałabym tutaj dzielić się moją opinią o różnościach, które zagrzeją miejsce w mojej kolekcji.

Notki będą dodawane na pewno raz w miesiącu. Będą to podsumowania zakupów, a w międzyczasie mogą pojawić się inne notki związane głównie z gadżetami, które są już u mnie na półkach, lub jeśli się przełamię, wstawię moje rysunki ze szkicownika, choć na dzień dzisiejszy nie jest ich wiele.

Mam nadzieję, że będziecie dobrze spędzać tutaj czas, a na zakończenie dodam, że w najbliższym czasie ukaże się notka o aktualnym stanie mojej kolekcji. :)

Pozdrawiam cieplutko i - mam nadzieję - do zobaczenia w przyszłym wpisie!

4 komentarze:

  1. Wow! Super! :D Fajnie się zapowiada <3 Bardzo ładny i przejrzysty wygląd bloga. Obserwuje ♥ *-* Zapraszam również na mojego bloga ^^ ----> http://mojmalykacikazjatycki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podoba. Twojego bloga przeglądałam już wcześniej ^-^ Również obserwuję :D

      Usuń
  2. Czekam na pierwszą notę :D Fajnie wygląda na tel ten szablonik. Powodzenia w pisaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat teraz przyszły deszcze i nie wiem, jak wyjdą fotki, bo niebo za oknem zachmurzone :/ Dobrze, że nie różni się bardzo wygląd na tel, od tego na kompie, bo nie lubię jak jest inaczej :P Cieszę się, że ktoś tu zajrzał :D

      Usuń